22. joulukuuta 2012

Glee!

Oon viettäny ison osan joulukuusta junassa istuen, ja koska VR:n nettiyhteydellä ei tee yhtään mitään niin oon oikeestaan vaan ahminu Gleen koko neloskauden tähän mennessä ilmestyneet jaksot. :-)) En tiiä, oon varmaa vähä teini mutta en vaan pääse yli tästä sarjasta! Junassakin nauroin välillä ääneen ja pariin otteeseen vähän kostu silmäkulmaki.. Ja vaikka välillä saatanki pikakelata laulukohdat (varsinkin Rachel Berryn) niin aattelin nyt listata neloskauden lempparipätkät tähän. :-)) (Koitin varoa pahoja juonipaljastuksia, promise!)

1. 
Tämän hetken lemppari, jaksosta Makeover
(koska Heather Morris on ihana)

2.
Melkein yhtä korkeella mun listalla on tämä esitys jaksosta Britney 2.0 (jeii!)

3.
Pari uutta poitsuu ja pari vanhaa, jaksossa Glease!

4.
Myös jaksosta Britney 2.0, uusia kasvoja (joista en vielä kymmenenkään jakson jälkeen jaksa olla kovin  kiinnostunu.. Poikkeuksena he/she Wade/Unique)

5.
OHYEEES, se on Sarah Jessica Parker! Jaksosta Thanksgiving.






1 kommentti:

  1. Voi kiitos!

    Olin ihan järkyttyny ku huomasin että olin saanu kommentin, tää oli eka ihan tuntemattomalta! :-D

    Pitääpä käydä tarkastaa:-))

    VastaaPoista